Benschop moet vanaf nu vol aan de bak.

20 januari 2020 10:00

Zaterdag  aanstaande begint de tweede competitie helft. Met nog 14 wedstrijden te spelen zal er alles aan gedaan moeten worden om van de onderste drie plekken weg te blijven. Na een uitstekend verlopend trainingskamp in Valencia, waar hard gewerkt, maar ook veel gelachen werd, staan de neuzen allemaal de goede richting op. De sfeer in de groep is prima en er zal door de jongens alles aan gedaan worden om op een mooie manier afscheid te nemen van de vertrekkende trainers. De vele clubs die van de zondag naar het zaterdag overgaan zorgen ervoor dat het niveau verder toeneemt en dat met name in de 2e klas, waar Benschop in vertoeft, de ploegen nauwelijks iets voor elkaar onder doen. Het zit Benschop dit seizoen niet erg mee. Talrijke blessures hebben ervoor gezorgd, dat de selectie erg smal is geworden. Hopelijk blijft de groep van meerdere blessures verschoond en raken de spelers, die  weer terug zijn,  snel volledig wedstrijdfit. In Spanje tegen 2e klasser Wippolder uit Delft was de vooruitgang duidelijk zichtbaar en hopelijk zet die ontwikkeling zich door. Benschop begint zaterdag met een zware uitwedstrijd tegen Delta Sports.de nummer twee. De wedstrijd op “Sportpark de Kruisboog” in Houten begint om 15.00 uur. We hopen, dat vele Benschoppers onze jongens de komende weken op een sportieve manier komen ondersteunen, want dat verdienen ze en zullen dat erg waarderen.

“Come on boys” zet hem op en maak heel Benschop trots !!

PS: foto’s Valencia : https://myalbum.com/album/U5QoDCSNP9cz