“ Benschop on tour” in Valencia. Dag 4.

13 januari 2020 12:15

Valencia

De laatste dag in Valencia begon feestelijk. Achraf Merroen was 21 jaar geworden en werd daarmee uitgebreid gefeliciteerd. Ondanks de zware dag van gisteren was de conditie van de meeste nog goed genoeg om er gezellige lange uitgaansavond van te maken. Toch was iedereen op het ontbijt en daarna was iedereen vrij om de stad in te gaan. De meeste brachten onder leiding van een gids  een bezoek aan het prachtige stadion van Valencia. Vanaf de middenstip wenste LB de op de tribune zittende Benschoppers met galmende stem vanaf de middenstip een hele goede middag toe. Daarna werd de mooie stad bezocht met zijn prachtige gebouwen .Er was een mooie feestelijke optocht met veel muziek en er was een hardloop wedstrijd. Het leek wel of de hele stad was uitgelopen en vele hadden de Spaanse vlag bij zich. Daarna moest er natuurlijk gegeten worden en de staf maakte er een tapas tour van. Het was voor iedereen een prachtige afsluiting van een geweldig geslaagd trainingskamp. Nadat de meesten nog een afzakkertje namen in en in de buurt van het hotel werd om kwart voor zeven met de bus richting het vliegveld gereden. Met een kleine vertraging werd om 24.00 uur Schiphol bereikt en rond half twee stonden we in Benschop.

We kunnen terugkijken op een heel goed trainingskamp, uitstekend georganiseerd door trainingskampen.nl. Fleur en Matty zorgden er in Valencia voor, dat alles tot in de puntjes verliep en Niels Beeres, Martijn Sluis en Martijn de With verzorgden namens Benschop de communicatie naar de spelers en staf toe. Geweldig gedaan mannen, want iedereen was volledig op de hoogte van alle activiteiten. Ook een woord van dank aan de Businessclub, die met een mooi bedrag het trainingskamp ondersteunde en het bestuur, die zorgde voor de ontbrekende financiële middelen.

Spelers en staf, complimenten voor jullie inzet tijdens deze dagen. Er is hard gewerkt met elkaar in de afgelopen dagen maar ook heel veel gelachen.  Alle neuzen staan in dezelfde richting met het doel om Benschop uit de degradatie zone te houden in de tweede helft van de competitie.

Allemaal nogmaals bedankt voor jullie positieve bijdrage en heel veel succes de komende maanden.