Uitreiking cheque Rabo Clubaktie

25 oktober 2019 11:15

Rabo cheque

Afgelopen donderdag was het weer een mooie dag voor Benschop. Sacha Oudshoorn kwam namens de Rabo bank Utrechtse Waarden een cheque van € 453,-- overhandigen aan de vv Benschop. De jaarlijkse clubaktie van de bank bleek voor Benschop weer een groot succes. Penningmeester Remco van Wijngaarden nam samen met de A selectie de cheque in ontvangst en de jarige Jeroen Lieverse werd verrast met een mooie bos bloemen ter ere van zijn 30e verjaardag. Rabo bank en mensen die op Benschop hebben gestemd hartelijk bedankt.