Planner gezocht

17 april 2019 20:15

Planner gezocht

Beste sportvrienden,

Iedere week opnieuw wordt er op het terrein van de VV Benschop een bijzondere prestatie geleverd. Dit begint al met de diverse vrijwilligers die ervoor zorgen dat onze accommodatie er tiptop bijligt zodat er op zaterdag naar hartenlust gestreden kan worden in de diverse competities. Hierbij zijn uiteraard ook de vrijwilligers die fluiten en vlaggen van groot belang.

Na een potje voetbal spelen of kijken is het dan altijd fijn dat je ergens terecht kan voor een kopje koffie, een drankje, een ijsje etc. Hiervoor is onze kantine ‘The place to be’!  Ook hier draaien we voor 100% op vrijwilligers die er week in week uit voor zorgen dat je kan genieten van een natje en een droogje. We hebben hiervoor een Kantine Commissie (KC) die ervoor zorgen dat de voorraden worden  bijgehouden en aangevuld en tevens verzorgen zij de planning voor de barbezetting.

Heb je je altijd al afgevraagd hoe een kantine bezetting tot stand komt  maar belangrijker nog, lijkt het je interessant om hierin mee te denken , dan is dit je kans. Voor het nieuwe seizoen (‘19/-20) zijn we op zoek naar een nieuw lid binnen onze KC die het verzorgen van de planning op zich wil nemen. Een uitdagende,  leuke klus die nooit saai is! Ben jij diegene die slim weet om te gaan met uitdagingen, ben je sterk in de communicatie en ga je nooit een uitdaging uit de weg? Meld je dan nu aan en doe dit liefst zo snel mogelijk!! Op die manier kunnen we zorgen dat er voldoende tijd is voor het inwerktraject zodat je het nieuwe seizoen voorbereid aan de slag kan.

Aanmelden kan bij de huidige KC leden Antoine van Groeningen, Jan Boonacker, Corstiaan Bleijenberg en Anne van der Meulen. Mocht je eerst meer willen weten over de inhoud van de functie dan adviseren we je contact op te nemen met Anne zodat hij je eea toe kan lichten.

KC