Jubileum Jeugdweekend opgeven!

10 maart 2019 7:45

Jubileum Jeugdweekend

Beste jeugdleden, ouders/verzorgers,

Wat gaat het seizoen weer snel. Wij horen de jeugdleden nog steeds praten over het kamp van vorig jaar. De activiteitencommissie van de voetbalvereniging Benschop (AK79) organiseert ook in juni 2019 weer een jeugdweekend (tentenkamp) voor alle jeugdleden van de vereniging. Deze folder geeft informatie over het weekend en over AK79. Daarnaast wordt de wijze van aanmelden voor de jeugdleden weergegeven en natuurlijk ook de aanmelding van ouders die kunnen helpen opbouwen/afbreken. Ook dit jaar hebben wij de hulp van ouders en vrijwilligers weer hard nodig.

Wat is AK79?

AK79 is de activiteitencommissie van VVB welke in 1979 is opgericht. Door het jaar heen organiseert AK79 diverse activiteiten voor de voetballende jeugd, zoals een Vossenjacht door het Benschopse dorp, een spelletjesavond in de kantine, het jaarlijkse zaalvoetbaltoernooi in de kerstvakantie en het altijd geslaagde paaseieren zoeken voor de allerkleinsten. AK79 bestaat momenteel uit negen toegewijde leden met uitgebreide ervaring op het gebied van het begeleiden van kinderen.

Waar?

Het jeugdweekend zal dit jaar vanwege het jubileumjaarplaatsvinden op de eigen club!

Op veld 2 gaan wij een tentenkamp organiseren.

Wanneer?

Op vrijdag 21 juni zullen de junioren om 18:00 welkom zijn op de club

Op Zaterdag 22 juni zullen de pupillen om 10:00 welkom zijn op de club

Zondag 23 juni zal het weekend rond 14:30 afgelopen zijn en kan u uw kind weer op komen halen!

Kosten?

Het organiseren van het jeugdweekend brengt natuurlijk de nodige kosten met zich mee. Maar, mede dankzij de steun van de Businessclub van VV Benschop, en het jubileumjaar hebben wij de kosten een stuk lager weten te houden. De kosten dit jaar voor deelname zijn:

Junioren + begeleiding: 30,00 (incl. een leuke sportieve herinnering)

Pupillen + begeleiding:  20,00 (incl. een leuke sportieve herinnering)

Voor de begeleiding gelden dezelfde tarieven als voor de jeugdleden. Begeleiding Junioren 30,00 en begeleiding van de pupillen 20,00.

Deze bedragen dienen vóór 17 mei overgemaakt te worden op rekening NL 21 RABO 0307155803 t.n.v. VV Benschop o.v.v. Jeugdweekend + naam lid (of naam begeleider)

Afmelden na eerdere opgave kan tot en met 17 mei. Daarna wordt er 50% kosten in rekening gebracht.

Meenemen?

Omdat er dit jaar op de club een tentenkamp georganiseerd wordt zal er wat meer meegenomen moeten worden dan normaal. Het is wenselijk dat de jeugdleden de volgende items bij zich hebben: toiletartikelen, slaapzak, hoofdkussen, luchtbed , tentje in overleg met team (dat er genoeg slaapplekken zijn per team), zwembroek, sportschoenen, sportkleding.

Bijzonderheden?

Wanneer er jeugdleden zijn die een allergie hebben, medicijnen gebruiken of waarop andere bijzonderheden van toepassing zijn willen wij dat van te voren graag weten. Wij verzoeken u dit te melden bij de aanmelding (ook als uw kind de inname van de medicijnen zelfstandig regelt).

Privacy:

De organisatie maakt foto`s en films van het jeugdkamp en deze foto`s en films kunnen gebruikt worden voor een impressie op de website of op social media kanalen van de VV Benschop.  Foto`s en films worden niet verstrekt aan derden.

Begeleiding?

Behalve de leden van AK79 gaan er ook diverse leiders en trainers mee op jeugdweekend. Het is de bedoeling dat de jeugdleden in groepen ingedeeld worden en minimaal een begeleider toegewezen krijgen. Dit zijn vaak trainers/leiders.

Programma?

De junioren zijn van vrijdag tot en met zondag op jeugdweekend en de pupillen van zaterdag tot en met zondag. Gescheiden van elkaar worden er diverse sporten en spellen gedaan. Natuurlijk blijft er voldoende tijd over voor ontspanning. Mocht je nog leuke ideeën hebben dan vernemen wij dit uiteraard graag.

Geen rijouders maar wel centenopbouw hulp ouders!

Dit jaar is er uiteraard geen vervoer nodig omdat het tentenkamp op de club zal plaats vinden. Wij verwachte wij hulp nodig te hebben met met het opzetten van tenten. Heel graag even aangeven of u zou kunnen helpen op vrijdag avond, zaterdagochtend , of zondagmiddag met het opbouwen, dit kan op het aanmeldformulier.

Aanmelden kan hier.

Huisregels?

Er zijn een aantal huisregels waar een ieder zich aan dient te houden. Bij ongepast gedrag of het overtreden van de regels kunnen er maatregelen genomen worden door AK`79, dit kan bijvoorbeeld  inhouden dat je naar huis wordt gestuurd. Zie hieronder de regels;

- Alcohol niet toegestaan

- Na 23:00 uur geen lawaai meer, denk om de anderen.

- Leden van de AK hebben de leiding en hier dient naar geluisterd te worden.

Leden van de AK maken foto`s en films gedurende het weekend waar ook uw kind(eren) op zichtbaar kunnen zijn. Deze foto`s en films kunnen getoond worden na afloop van het kamp om een impressie te geven op de website en de social media kanalen van de VV Benschop.

De heer. R van Vulpen zorgt voor de nachtwacht dit weekend!

voor vragen kunt u terecht bij : Nick: 0613673888
                                                 Patrick: 0634439269