JO11-1 Elftal van de Week

6 februari 2019 14:15

JO11-1 Elftal van de Week

JO11-1 Elftal van de Week.

Afgelopen week waren de jongens van de JO11-1 elftal van de week. Een van de leuke bijzaken hiervan is allereerst de gasttraining die door twee selectiespelers wordt gegeven. In dit geval waren het Bryan de Boer en Tamer Ugur die de jongens op woensdag 30 januari eens flink onder handen hebben genomen. Ondanks de kou, de sneeuw en een aantal griepgevallen hebben de jongens een hele leuke training gehad.
Helaas ging de wedstrijd van de jongens zelf afgelopen zaterdag niet door, mede hierdoor stonden ze om 13.30 uur te popelen om met de selectie het veld te betreden. Sowieso bijzonder omdat het precies de derby tegen Lopik betrof met veel toeschouwers op de tribune (en helaas een iets minder leuke uitslag). Na deelgenomen te hebben aan de warming up en de opkomst met de spelers was het tijd om in de business club de wedstrijd te bekijken onder het genot van een drankje en een chippie!