Kampioensmeiden!

8 december 2018 14:30

Anja Klever

M013 werden op zaterdag 8 december kampioen

Champagne, patat, roze kampioenstruien en medailles

Meiden O13 wonnen op zaterdag 8 december weer. Na alle wedstrijden al gewonnen te hebben, waren ze ook bij deze kampioenswedstrijd de sterkste. Na een lastige start met een 0-1 ruststand, werd er uiteindelijk toch vrij makkelijk gewonnen.

Wij zijn trots op deze meiden en hun toptrainers Noëlle van de Berg en Daphne Groeneveld.

Na de wedstrijd kregen de meiden een patatje vanuit de club.  Het team en de ouders hebben zelf medailles en een kampioenstrui geregeld en natuurlijk werd en geproost met bubbels.