Opening vernieuwde grote bestuurskamer/businessruimte

4 oktober 2018 12:30

Opening vernieuwde grote bestuurskamer/businessruimte

Vrijdagavond 28 september is geproost op de vernieuwde bestuurs/businessruimte.

Een aantal vrijwilligers is afgelopen zomer druk geweest om hier weer iets moois van te maken.

Na de restyling van de kantine vorig jaar is nu boven bijna alles in dezelfde stijl gebracht.

Een prachtig resultaat waar bestuur en leden trots op kunnen zijn.

De damescommissie onder leiding van Floortje, Rachel, Vienna en Liesbeth heeft de handschoen net als vorig jaar weer opgepakt en diverse vrijwilligers meegekregen in haar dadendrang.

Een nieuwe vloer, een nieuwe bar, een prachtige wandfoto, nieuwe zitgelegenheden, en als bijzonderheid een nieuw sponsorbord met handverwerkte sponsoruitingen.

Prachtig om te zien en voor alle leden en geïnteresseerden een goede gelegenheid om eens binnen te lopen op een zaterdag.

Nogmaals dank aan alle vrijwilligers en sponsoren !