VV Benschop scoort: doelpunten, presentatiegids en nieuwe huiswijnen

3 oktober 2018 16:00

Anja Klever

Op zaterdag 29 september jl. werd er zowel op het veld als in de kantine en nieuwe businessruimte gescoord.

Op zaterdag 29 september speelde Benschop 1 haar eerste thuiswedstrijd. Met succes. Op het veld versloegen zij de studenten van Odysseus.

Wijnproeverij m.m.v de Heeren van de Wijn

Na de overwinning kozen de aanwezigen tijdens de wijnproeverij, georganiseerd door sponsor Heeren van de Wijn en VVB, de nieuwe huiswijnen.

Presentatiegids VVB 2018-2019

Ook werd deze middag de Presentatiegids 2018-2019 gelanceerd. Terug van weggeweest en passend bij een professionele en sportieve club als die van 'ons'.  Interesse? Laat het even weten aan Marian van den IJssel of Anja Klever van de Sponsorcommissie via [email protected]