Team van de week: JO10

14 februari 2018 18:45

Team van de week: JO10

Afgelopen week waren de jongens van de JO10 aan de beurt om elftal van de week te zijn. Deze week begon al mooi met op dinsdag een hele leuke training voor de jongens, gegeven door de selectiespelers David Verweij & Jeroen Rodenburg. Dit kreeg afgelopen zaterdag een goed vervolg door een klinkende 12-2 zege tegen Zwaluwen. Gelukkig waren er ook nog wat krachten bespaard gebleven zodat de jongens lekker fanatiek aan de warming up van het 1e elftal mee konden doen met rondootjes, balletjes strak inspelen etc. Vervolgens mochten de  jongens voor aanvang van de wedstrijd tegen Kockengen met de spelers het veld oplopen om daarna lekker vanuit de business club de wedstrijd te bekijken. Uiteraard onder het genot van een drankje en een zakje chips. Super geregeld en super geslaagd!