VV Benschop & de Businessclub

5 februari 2018 19:15

VV Benschop & de Businessclub

VV Benschop en Businessclub.

Voetbal en business gaan hand in hand bij de VV Benschop. Dat zien we duidelijk terug op onze prachtige accommodatie.
Maar weinig verenigingen uit onze omgeving hebben zo`n mooi voetbal/businessconcept.  We zijn hierin vooruitstrevend geweest en het concept werkt nog steeds. Een compliment hiervoor aan het bestuur van de businessclub is zeker op zijn plaats.

Het concept van de businessclub is duidelijk. De leden van de club brengen een sponsorbedrag bij elkaar dat grotendeels voor de hele vereniging beschikbaar is. De businessclub sponsort o.a. bij diverse toernooien van jeugd en dames. Maar ook voor verbeteringen aan de inventaris van de club kan met succes een beroep gedaan worden op de ingelegde sponsorgelden. Een belangrijk doel van de businessclub is uiteraard om de faciliteiten rondom het selectieteam op een hoog niveau te houden.
De ambitie
die we als VV Benschop hebben neergelegd kan alleen gerealiseerd worden als de begroting elk jaar weer op orde is.
Uiteraard is het ook de bedoeling dat een sponsor van de VV Benschop iets terug ontvangt  voor zijn of haar inbreng bij de vereniging.
Elke thuiswedstrijd van heren 1 is er een gezellig samenzijn in de businessruimte. Een hapje en een drankje zijn uiteraard aanwezig. Na de wedstrijd komen spelers en trainer meestal even binnenlopen om met de sponsoren na te praten over de middag. Uitwedstrijden kunnen natuurlijk ook bijgewoond worden. Vervoer is gemakkelijk en gezellig met de spelersbus van de selectie te realiseren. Elke week ontvangt u als sponsor een verslag van de wedstrijd in uw mailbox.

Naast de wekelijkse activiteiten heeft de businessclub elk jaar een groot event. Dit jaar werd er afgereisd naar Tilburg om een ijshockey wedstrijd bij te wonen van de Tilburg Trappers. Met bijna 60 leden en aanhang van de businessclub werd hier genoten van een buffet en veel gezelligheid. Met 2400 toeschouwers was er een uitverkocht huis in Tilburg en de Trappers wonnen met 6-3 van een Duitse tegenstander. Een perfecte organisatie zorgde voor veel vrolijke gezichten en de uitdaging aan het bestuur van de businessclub is nu weer om volgend jaar dit te overtreffen.

Vanuit de VV Benschop zijn alle businessclub leden zeer welkom op het eindfeest van de club. Dit is een middag/avond welke eind juni op de planning staat en waarbij o.a. de gouden schoenen worden uitgereikt. Nader bericht hierover volgt
uiteraard.

Graag tot ziens op ons mooie complex te Benschop.

Bestuur VV Benschop