Scheidsrechters cursus

4 juli 2017 19:00

Scheidsrechters cursus

Onze vereniging heeft dringend voetballiefhebbers nodig die een wedstrijd kunnen fluiten. We hebben een mooi bestand met scheidsrechters voor de club, echter hebben de meeste nog andere vrijwilligerswerkzaamheden bij de club. Een aantal traint een team en een aantal voetbalt zelf nog graag, dus aanvulling is gewenst.

De door de KNVB georganiseerde cursus gaat gehouden worden bij de voetbalvereniging Vreeswijk. De cursus wordt door de vereniging betaald. Het gaat om 4 bijeenkomsten, 1 les per maand. De cursisten gaan mimimaal 4 stagewedstrijden fluiten en krijgen begeleiding vanuit de club. Minimale leeftijd is 14 jaar of ouder en de start van de cursus is medio September.

Laat snel weten of we je in kunnen schrijven via [email protected]