Jonathan Antonio nieuw bij Benschop.

17 juni 2017 8:45

Transferoverzicht vv Benschop

De overschrijvingsperiode voor het seizoen 2017-2018 zit erop. Op de laatste dag van deze periode heeft Jonathan Antonio zich aangemeld als nieuw lid van Benschop. De topscoorder van vv Linschoten gaat zijn geluk beproeven bij onze Dorpsclub. Wij wensen hem veel plezier en succes toe bij onze club.
Verder heten wij de ander nieuwelingen van harte welkom bij onze club, Marc Veenendaal (Montfoort), Jeroen Roodenburg (IJFC) , Stan van Vliet (Lopik) en de weer in de selectie terug gekeerde Niels Beeres.
Ondanks het feit, dat nagenoeg iedereen had toegezegd ook volgend seizoen voor de selectie te gaan, waren er toch nog enkele verrassingen.
Bryan de Boer keerde terug naar JSV en Roy Smorenburg gaf aan te stoppen met voetballen. Biko Brazil (FC de Bilt) , Gregory Wijnhard  Faja Lobi/KDS)  en de keepers Dennis Broekhuizen (Lopik) en Lauwrens van Vliet (IJFC) vertrekken bij Benschop. Wij bedanken hen voor hun sportieve inzet voor Benschop en wensen hen veel succes toe bij hun nieuwe club.
Wij bedanken  de vertrekkende trainer Frenk Vd Kleij voor de afgelopen twee seizoenen en zijn blij, dat Emanuel Sluis weer terug keert op het oude nest.
Iedereen een hele mooie vakantie toe gewenst en hopelijk is iedereen begin augustus weer in goede gezondheid aanwezig bij de eerste training van het seizoen.