Seizoensafsluiting geslaagd!

11 juni 2017 5:45

Seizoensafsluiting geslaagd!

De gister gehouden seizoensafsluiting, voor het eerst tegelijk met het bedanken van de vele vrijwiligers, was weer een groot succes.

Er werd s'middags gestart met een toernooi waarbij spelers van de heren 1, 2 en 3, de dames en de A1 werden gemixt in 6 teams.
Het zonnetje was lekker aanwezig en de vele supporters konden genieten van fanatieke wedstrijden waar ieder team vol voor de winst ging.

Na de prijsuitreiking en het welkomstwoord door voorzitter Erwin van Wijk werd er aangevangen met de bbq waar gretig gebruik van werd gemaakt.

IJFC, gepromoveerd naar de 2e klasse vereerde Benschop nog met een bezoekje op de platte kar en ze werden gefeliciteerd door de vele Benschoppers die af waren gekomen op het kabaal. Namens VV Benschop van harte gefeliciteerd en veel succes volgend jaar in de 2e klasse.

Hierna begon het officiele gedeelte in de kantine waarbij er diverse prijzen werden uitgereikt en er afscheid genomen werd van diverse spelers/speelsters en trainers. De voorzitter begon met een terugblik op het seizoen waarna het de beurt was aan de trainers van de dames om de prijzen uit te reiken.

Dames 2:

Beste speelster: Milly Boonacker
Talent: Benita van Oudenallen
Topscoorster: Vienna Houtzager

Dames 1:

Beste speelster: Marianka van Vliet
Talent: Laura de With
Topscoorster: Noelle van den Berg

Heren 2:

Beste speler: Tom de Hoop
Talent: Quinten Schep
Topscoorder: David Verweij

Heren 1:

Beste speler: Jurgen Ruitenbeek
Talent: Jimmy Vendrig
Topscoorder: Martijn de With

Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd en namens de vereniging een dankwoord voor de spelers/speelsters en trainers die de club gaan verlaten.

Daarna waren het zanger Dennis Baars en DJ Bob van der Pouw die gezorgd hebben voor de muzikale omlijsting en een feestelijk einde van het seizoen!

Als laatste nog een dankwoord voor de vele vrijwilligers die zich met hart en ziel belangeloos inzetten voor de club en we kunnen denk ik stellen dat we klaar zijn voor de toekomst!

Namens het bestuur wensen we iedereen een fijne vakantie toe en tot in het nieuwe seizoen!