Sponsor Den Hartog verzekeringen uitgelicht!

25 april 2017 17:45

Sponsor week 17 uitgelicht

Wij stellen aan u voor ons Business lid Den Hartog Verzekeringen BV.

De historie van het bedrijf:

Den Hartog Verzekeringen BV bestaat al ruim 75 jaar vanuit Ameide met een RegioBank.
Sinds 2008 is de RegioBank Lopik gekocht en zijn wij vanuit de Dorpstraat 40 gestart met de vestiging Lopik.
Inmiddels is er een groot klantenbestand ook met verzekeringen opgebouwd.
In 2017 is de vestiging in Lopik verhuisd naar Vogelzangsekade 1-A (in het centrum naast de chinees/amigos).
In 2015 hebben wij de 3e vestiging in IJsselstein geopend eveneens met een RegioBank.
Ameide telt 11 mensen, IJsselstein 3 en Lopik 4.

De Kernactiviteiten:

Den Hartog Verzekeringen BV houdt zich bezig met financiële zaken.
Particulieren en bedrijven kunnen bij ons terecht voor allerlei zaken zoals verzekeringen, hypotheken, bankzaken, pensioenen, kredieten en advies.
Op alle 3 de vestigingen kunnen de bankklanten persoonlijk advies krijgen en geld opnemen/storten.

Onze kernwoorden zijn:

- In de buurt

- Deskundig onafhankelijk advies in begrijpelijk taal

- Zelfstandig Adviseur

- Lokale verbondenheid / dichtbij

- Bekende gezichten

- Persoonlijk contact

- Gewoon goede producten

Naast alle RegioBank zaken kunnen wij namens ruim 80 verzekeringsmaatschappijen bemiddelen.
Ook hebben wij een volmacht en kunnen wij zaken via de beurs regelen

Waar bevinden zich onze belangrijkste markten:

Onze markten liggen in de Regio Ameide, IJsselstein en Lopik maar we hebben ook klanten in Brabant, Noord Holland en eigenlijk wel alle provincies.

Wie zijn onze belangrijkste aanspreekpunten:

In Ameide is Martin Willemse (eigenaar / directeur) voornamelijk het aanspreekpunt.
In IJsselstein Janet Willemse.
In Lopik Alex de Graaf.

Wat is het mooie van de VV Benschop:

VV Benschop vind ik (Alex) leuk omdat ik mijn leven daar gevoetbald heb en thans nog via de zaalcompetitie (ik ben een voetbalfan).
Ook ben ik niet-spelend lid en draag ik de vereniging een warm hart toe.
Uiteraard is de vipbox een mooie gelegenheid om de wedstrijden te zien, je gezicht te laten zien, te netwerken en ook gewoon gezelligheid.
De vipbox is ook een mooie gelegenheid om een klant mee te nemen!