Voorstellen nieuwe speler heren 1

23 mei 2023 21:00

Welkom bij vv. Benschop Tim!

Naam Tim Geurtsen
- Leeftijd 20 jaar
- Woonplaats Nieuwegein
- Ik speel het liefst Rechter of Linker vleugel aanvaller
- Mijn sterke punten. Ik heb een vlammend linkerbeen om mee uit te halen, een fijne techniek en ben sterk aan de bal
- Mooiste voetbalmomenten die tot nu heb mee gemaakt.
Ik heb bij de voetbal academie MNSA gespeeld op de zondagen wat later Dream Team Academy werd en hun regelden altijd mooie toernooien en wedstrijden tegen profclubs en andere top academies waarbij ik veel heb geleerd. Ik heb ook bij Oranje O-14 gespeeld en met hun prachtige wedstrijden in verschillende stadions heb kunnen spelen en scoren dat vond ik altijd prachtige momenten om mee te maken.
- Ik heb bij JSV in Nieuwegein gespeeld en vanuit daar naar sv Houten gegaan. Ik heb tussendoor nog een jaartje in de A1 van Elinkwijk gespeeld en daarna teruggekeerd bij sv Houten O23.
Met dit team zijn we dit seizoen kampioen geworden en gaan we naar de 1e divisie.
- Waarom vvBenschop
Ik was benaderd om mee te trainen door ook een nieuwe aanwinst van Benschop (mag nog niet bekend worden) waarna al snel een belletje kwam van de TC van vvBenschop. Ik heb mee getraind en een gesprek gehad en alles voelde goed aan. Ik ga namelijk altijd op mijn gevoel af die klopt meestal. De sfeer in de groep was meteen goed en de mensen van de TC waren heel vriendelijk en duidelijk naar mij. Daarop heb ik mijn keuze gebaseerd om Benschop 1 volgend jaar aan te sterken en hopelijk een mooi seizoen kan draaien met het hele team.
- Werk/studie
Ik werk in de broodjeszaak van mijn opa en oma het is echt een familiezaak en bestaat al bijna 60 jaar. De zaak zit gevestigd op de Balijelaan 11 in Utrecht en iedereen is hartelijk welkom om een heerlijk vers belegd broodje te komen eten.

Ik hoop op een prachtig en ijzersterk seizoen met ons team en de hele staf om Benschop weer terug naar hun oude niveau te brengen. Ik heb er zin in en hoop dat het publiek het naar hun zin gaat hebben.
WhatsApp_Image_2023-05-23_at_20.17.59.jpeg