Voorstellen nieuwe speler heren 1

11 mei 2023 16:45

Nieuwe speler alert!

Mijn naam is Mees Bijvoet, 20 jaar oud en woonachtig in Benschop.

-Op welke positie speel je het liefst?
Ik speel het liefst controlerend op het middenveld, op 6 of 8.

-Je sterke punten.
Ik ben een middenvelder die verdedigend veel ondersteuning biedt, maar ook aanvallend goede loopacties kan maken. Ik heb overzicht aan de bal en ben fel in duels.

-Waar ben je minder goed in.
Als middenvelder is het belangrijk om een snelle en zuivere balhandeling te hebben. Hier moet ik in sommige situaties nog aan werken.

-Hoogtepunten in je voetbalcarrière
In de jeugd bij VVIJ deden wij bijna elk jaar mee om het kampioenschap en zijn ook een aantal keer kampioen geworden. Met voor mij als hoogtepunt het kampioenschap in de JO19-1. Dit jaar werden wij kampioen in de 4e divisie, hierdoor ging VVIJ 3e divisie spelen. Dit was nog niet eerder voorgekomen bij de club.

-Voor welke clubs heb je gespeeld
Ik heb vanaf mijn 5/6e bij VV Benschop gevoetbald. Op mijn 13e ben ik bij VVIJ gaan voetballen.

-Waarom vvBenschop
Ik ben een jongen uit Benschop en heb vroeger bij de vereniging gevoetbald. Ik ken veel mensen binnen de vereniging en het dorp en heb vaak wedstrijd gekeken bij het 1e van VV Benschop.

-Werk/studie
Ik studeer Ondernemersschap en Retail Management aan de Avans hogeschool in Breda. Naast deze studie werk ik bij Bijvoet Verf & Behang en Intersport Twinsport Woerden.

WhatsApp_Image_2023-05-11_at_13.56.53.jpeg