Uitslag Grote Club Actie 2022

28 november 2022 14:00

Afgelopen maanden zijn de jeugdleden en senioren druk geweest met het verkopen van de Grote Clubactie loten.

Nationale Stichting Grote Clubactie helpt verenigingen en instellingen in heel Nederland hun doelen te verwezenlijken door middel van een jaarlijkse loterij. Vvb deed dit jaar voor de eerste keer mee. Maandag 21 november is de actie gesloten en zijn alle loten ingevoerd.
Vv Benschop hoopt een mooi startbedrag op te halen voor de renovatie van de kleedkamers. We hebben het streefdoel van €2000 euro in ieder geval gehaald.

Uitslag Grote Club Actie
Aantal verkochte loten totaal: 1629

Winnaars met de meest verkochte loten:
Dean Bakker (JO9): 143 loten
Ruben van Weerdenburg (JO9): 138 loten

Best verkopende team:
JO9 met 532 loten!

Superloten:
Bijzondere dank aan: WNO, JEVA, vrijdagmiddagclub en voorzitter Erwin van Wijk

Opbrengst EUR 3.840,60!

6 december is de trekking Grote Clubactie waarna je kan zien of je een prijs hebt gewonnen!

JO9 was je best verkopende team en kregen een zakje chips. Ook Dean en Ruben zijn in het zonnetje gezet met nieuwe voetbalschoenen en scheenbeschermers.

49E62E39-9252-4543-A138-E98F92377BB5.jpeg