OranjeLeeuwinnen

7 november 2022 20:15

Op vrijdagavond 11 november nemen de OranjeLeeuwinnen het op tegen Costa Rica in Stadion Galgenwaard in Utrecht.

De wedstrijd begint om 20:00 uur. Er is een mogelijkheid om een bezoek te brengen en de OranjeLeeuwinnen in actie te zien!

Kaarten bestellen
Willen jullie van de partij zijn als de OranjeLeeuwinnen aantreden tegen Costa Rica en ee naavond Oranjegevoel als nooit te voren beleven? Scoor dan snel je tickets! Kaarten voor deze wedstrijd zijn nu te koop in de KNVB Ticketshop via www.onsoranje.nl/tickets en verkrijgbaar vanaf 12,50! Gaan jullie met 10 of meer personen? Dan krijgen jullie 15% korting.

Oranjedebuut
Als je voor de eerste keer een Oranjewedstrijd bezoekt, noemen we dat jouw 'Oranjedebuut'. Om deze ervaring nog specialer te maken, word je als debutant natuurlijk in het zonnetje gezet. De wedstrijden in november (11 november tegen Costa Rica en 15 november tegen Denemarken) staan in het teken van het 'Oranjedebuut'. In Utrecht komt er zelfs een bijzondere gast met wie je samen kan juichen, bekijk onsoranje.nl/oranjedebuut voor meer informatie!

Kom jij de OranjeLeeuwinnen aanmoedingen?