Benschop wint oefenwedstrijd van Montfoort.

Montfoort 1

1 februari 2022 20:00

Sportpark Benschop
Koningin Wilhelminastr 27
3405XP
BENSCHOP

De lichtwedstrijd in Benschop was een goede wedstrijd van de blauw witten. Onder toezicht van de nieuwe trainer van Montfoort Gert Kruijs lieten de Montfoorters zien, dat ze net zoals Benschop nog behoorlijk aan de bak moeten in de competitie. In de eerste helft was Benschop de bovenliggende partij en met twee mooie doelpunten van Mike Vergouw ging Benschop met een 2-0 voorsprong de rust in. Na de rust probeerde Montfoort de bakens te verzetten maar dr blauw-witten moesten slechts een doelpunt toestaan en na een prima wedstrijd van de werd de eindstand 2-1 in het voordeel van Benschop.