Matige wedstrijd maximaal resultaat

3405XP
BENSCHOP
tel. 0348-451594

Trainer Michel de Ridder waarschuwde in de bespreking al voor het gevaar dat vandaag Benschop zijn eigen tegenstander zou zijn. Dat bleek helaas een vooruitziende blik te zijn. Aan de ijver lag dat niet, maar wel aan het samenspel.

Benschop begon de wedstrijd, die onder leiding van Tim Oosthoek stond, met een straffe oostenwind over het veld nog goed. In de 3e minuut werd er goed druk gezet. De voorzet van Dion werd door Dennis voorlangs geschoten. Na ongeveer een kwartier leidt dom balverlies tot een scherpe counter van VVZ. Mika verdedigd mee en lijkt de bal achter Kevin te schieten. Maar Kevin weet zijn hand toch achter de bal te krijgen en een doelpunt te voorkomen. Na een minuut of 23 geeft Bryan een diepe bal op Dennis. Zijn voorzet bereikt Luca, die de bal in een leeg doel lijkt te schieten. De keeper van VVZ weet de bal toch uit het doel te ranselen. Daarna volgen nog een paar mogelijkheden voor de gastheren, maar de slordige laatste pass of afwerking leverde helaas geen doelpunt op.

Wat er in de thee gezeten heeft is niet onderzocht, maar Benschop begon de tweede helft met een andere energie. De 1-0 stond dan ook al binnen twee minuten op het bord na een aanval die begon met een ingooi en via meerdere spelers Mika bereikte. Die twijfelde niet en schoot de bal uitstekend binnen. Dat leek een opmaat naar meerdere doelpunten, maar Benschop viel terug in het patroon van de eerste helft. Slordig (samen)spel en matige afwerking.

Opstelling: Kevin, Mika (60. Ruben G), Sven (55. Sem), Tom, Bryan, Bob, Luca (55. Mitchell), Rouis (55. Quinten), Dennis,  Ruben B, Dion (60. D’Angelo).