Maarssen een maatje te groot voor Benschop.

Maarssen 1

2e klasse B

25 september 2021 14:30

J.D.M. Schaft

Sportpark Daalseweide
Sportparkweg 1
3604AW
MAARSSEN
tel. 0900-8862

Benschop begon sterk aan de wedstrijd en kreeg in de 6e minuut een grote mogelijkheid om op voorsprong te komen. Stef Eliings zette Thomas Koense vrij voor keeper Gino van Luijn, die met zijn voet een achterstand voorkwam. Van de Vlist deed in de counter hetzelfde maar vond Kevin van Galen op zijn weg, die fraai redde. Nadat Gerritse voor Maarsen een vrije kans naast schoot was het David Verweij die koppend de lat raakte na een voorzet van Lucas van Dam. In de 33e minuut kwam Maarssen toch op voorsprong. De gevaarlijke Quaddouh werd te slap aangepakt en op de doellijn staande wist hij de bal in het Benschop doel te krijgen 1-0. Net voor de rust kwam de genadeslag voor Benschop. Weer slap optreden achterin stelde Eddy Vorm in staat om de 2-0 op het bord te zetten.

Na de rust probeerde Benschop de aansluiting te krijgen, maar David Verweij wist tot twee maal toe de bal in kansrijke positie niet in het Maarssen doel te krijgen. De wedstrijd sudderde naar het eind en in de 80e minuut werd de eindstand bepaald door Dion van Burik.

Iedereen was aan het eind van de wedstrijd met elkaar eens, dat Maarssen verdiend had gewonnen.

Zaterdag om 14.30 uur speelt Benschop thuis tegen Geinoord uit Nieuwegein.